آخرین مطالب

خطیب جمعه تهران؛

روز طوفان الاقصی را باید یوم البرکه برای مردم فلسطین بدانیم سیاسی

روز طوفان الاقصی را باید یوم البرکه برای مردم فلسطین بدانیم

  بزرگنمایی:
خطیب جمعه تهران با اشاره به دستاورد‌های عملیات طوفان الاقصی گفت: روز طوفان الاقصی را باید یوم البرکه برای مردم فلسطین و یوم النکبه برای رژیم صهیونیستی بدانیم.

حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری خطیب موقت جمعه تهران با بیان اینکه این روز‌ها مسئله ما، مسئله فلسطین است، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی شجره خبیثه است و این نهاد پلید، خبیث، کثیف و این آرمان کثیف و این موجودیت پلید نقطه مقابل شجره طیبه است و ریشه و دوامی ندارد.

وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی مظهر همه رذالت‌هاست و از مرداب نفاق و از لجن‌زار شهوت ها، از کثافات و ظلم و ستم و جهل آبیاری شده است و از چنین درخت پلید و خبیثی آیا میوه‌ای جز میوه‌های بی عفتی، هرزگی، خودخواهی، کبر و استکبار، کودک کشی، سمّی، شیطانی، بی‌حیایی و ظلم و ستم انتظار است؟

خطیب نماز جمعه این هفته تهران ادامه داد: این بار ما شاهد تازیانه الهی بر چهره سیاه و متعفن و کریه این رژیم پست تبهکار هستیم. دست خداوند از آستین مقاومت بیرون آمد و طوفان الاقصی عملیات بزرگ ترکیبی و نقطه عطف تاریخی را در زمان ما رقم زد که تاریخ منطقه و جهان را باید به قبل و بعد از 7 اکتبر (15 مهر) تقسیم کنیم. این نبرد تاریخی باید از جوانب مختلف بررسی شود.

وی ادامه داد: البته از چنین درخت پلیدی چه میوه‌ای انتظار است جز میوه‌های متعفن، شیطانی و بی‌حیایی، خودخواهی و میوه کبر و استکبار و خودشیفتگی، کودکشی، حیرت و بدخواهی و حسادت و خیانت و … به توصیف خداوند ریشه این شجره خبیثه عمیق نیست و با طوفانی در هم می‌شکند.

* ملت فلسطین ملتی به سطوح آمده و مظلوم است
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه درباره زمینه‌های وقوع این عملیات گفت: اولاً ملت فلسطین ملتی هستند به سطوح آمده و مظلوم که در 75 سال گذشته مورد انواع و اقسام جنایت‌ها قرار گرفته اند، ثانیا 16 سال محاصره غزه از زمین و هوا و دریا و تبدیل غزه به زندانی بزرگ و حصار کشی با انواع و اقسام شهرک سازی و اقدامات دیگر بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری ادامه داد: چه زنان و کودکانی که پشت این دیوار‌ها از بین رفتند؟ در این سال‌ها بیش از 8 هزار کودک پشت همین سیم خاردار‌ها به دنیا آمدند.

وی با اشاره به اینکه در این دو سال اخیر که دولت مجانین و دیوانگان روی کار آمدند شرایط برای ملت مظلوم فلسطین سخت‌تر شده است، گفت: اگر می‌‎خواهیم علت عملیات طوفان الاقصی را بدانیم باید بیانیه محمد الضیف فرمانده کل گردان‌های قسام را خواند و تمام بند‌های آن را مورد واکاوی دقیق قرار داد. چشم و گوش‌های بینای مقاومت فهمیده بودند که ارتش صهیونیست‌ها قصد دارند عملیاتی بزرگ و سنگین را  علیه غزه انجام دهند و قصد دارند با کشتار، صد‌ها هزار نفر را از منطقه کوچ دهند و در میدان سیاسی هم معلوم شده بود که دولت‌های خائن منطقه کار عادی سازی را به نهایت رسانده اند و این دلایل آغاز عملیات طوفان الاقصی است.

خطیب جمعه تهران به تبیین این عملیات در چهار محور پرداخت و اظهار کرد: طوفان الاقصی در برابر ارتش رژیم صهیونیستی انجام شد، ارتش رژیم صهیونیستی که جزو پنج قدرت اول جهان است، فاقد اولیّات انسانی و فوق تخصص انواع جنایت هاست.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری افزود: عملیات دفاع طوفان الاقصی در برابر چه کسانی بود؟ لایه اول و آن‌هایی که در میدان اند دولت به تمام معنا وحشی و یک ارتش که جزء پنج قدرت اول دنیاست، با خصوصیاتی که فاقد اولیّات انسانی و فوق تخصص انواع جنایت هاست.

وی ادامه داد: گروه بعد شهرک نشین‌ها که جزو نظامیان صهیونیست و بسیاری از آن‌ها مسلح هستند تعهد داده اند که به میدان جنگ بروند و اخیرا 300 هزار نفر از آن‌ها در فراخوانی به ارتش رژیم صهیونیستی پیوستند و همه آموزش‌های نظامی دیده اند و حرفه آن‌ها آزار و اذیت مردم فلسطین است.

* بنیان و اساس لابی جهانی صهیونیسم بر کشتار و تحقیر و تخریب زندگی انسان‌ها استوار است
خطیب موقت جمعه تهران اضافه کرد: لایه سوم لابی جهانی صهیونیسم و آمریکا و اروپاست که بنیان و اساس و هویتشان بر کشتار، تحقیر و تخریب زندگی انسانهاست و شامل آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه است که بنیان آن‌ها بر کشتار و تحقیر و تخریب زندگی انسان‌ها است.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه اضافه کرد: در این جنگ بزرگ نسبتاً جهانی با حضور جانی‌های سرشناس جهان، ملت مظلوم فلسطین در محاصره قرار گرفته است، در ایران و منطقه هم جریان‌ها و اشخاصی هستند که با مزدوری زندگی می‌کنند و پیاده نظام دشمن هستند این‌ها همان‌هایی هستند که سال گذشته با همراهی دشمنان ما در خیابان‌ها بودند و در فتنه آمریکایی -صهیونیستی سال پیش رفتار داعشی از خود نشان دادند. آرمان‌ها و روح الله‌های عزیز ما را سلاخی کردند و اکنون هم برای صهیونیست‌های تبهکار خوش رقصی می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری گفت: آمریکایی‌ها که اصل حیات ننگین آن‌ها با کشتار سرخپوست‌ها بوده است و تثبیت آن‌ها با جنگ جهانی اول و دوم بوده است و از آن روز تا به حال بیش از 100 جنگ کوچک و بزرگ را در جهان راه انداخته اند. این یعنی تاریخ 300 ساله آمریکا بر کشتار 300 میلیون نفر از انسان‌ها واقع شده است، در جنگ ویتنام 3 میلیون کشته بر این کشور تحمیل کردند و در دفاع مقدس ما حمایت بی، چون و چرا از حزب بعث و جنایت‌های این سال‌ها در عراق و به میدان آوردن داعش و ... این گوشه‌ای از جنایت‌های آمریکاست.

وی اظهار کرد: قدم اول انگلیس خبیث هم هولوکاست بود و در جنگ اول حدود نیمی از جمعیت ایران را با گرسنگی و بیماری نابود کردند. قدم دوم آنان کشتار در هندوستان بود و قدم سوم بنیانگذاری رژیم جعلی صهیونیستی بود که این رژیم دیوانه را ایجاد کرد و به جان مردم دنیا انداخت.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه با اشاره به اینکه در ماجرای اخیر از چهره واقعی و لیبرال دموکراسی غربی رونمایی شد گفت: همه جهان دیدند که آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها خود را دستپاچه و هراسان به سرزمین‌های اشغالی رساندند، اما رژیم صهیونیستی که بیمار سرطانی و در حال مرگ است و ستون فقراتش در عملیات اخیر آسیب دیده و دیگر نمی‌تواند بلند شود، اکنون عملاً میدان در دست آمریکایی‌هاست. سنتکام در منطقه مستقر شده و کار‌ها را آن‌ها رهبری و مدیریت می‌کنند. در این جنگ جهانی با حضور این جانیان سرشناس، یک ملت مظلوم در محاصره قرار گرفته است.

خطیب جمعه تهران در خطبه دوم گفت: عملیات طوفان الاقصی را باید عملیاتی دانست که از طراحی بسیار قوی بهره می‌برد و این نشان می‌دهد مقاومت فلسطین به چه قدرتی دست یافته که فقط با 30 درصد توانش، توانسته در نیم روز همه ساختار‌های امنیتی، سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی را برهم بریزد.

* مردم غزه؛ الگوی مقاومت و ایستادگی
حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری با اشاره به وضعیت مردم مظلوم غزه اظهار کرد: انسان نمی‌داند درباره مقاومت و استقامت مردم غزه چه بگوید و زبان از شرح آن عاجز است. این اتفاقاتی که در حال رخ دادن است برای هیچ انسانی قابل تحمل نیست، ولی مردم غزه با مقاومت خود به الگویی برای دیگر انسان‌ها تبدیل شده‌اند. رژیم صهیونیستی در این 20 روز به اندازه یک بمب اتم بر سر مردم غزه بمب ریخته است، ولی این ملت مثل کوه ایستاده و از آن‌ها جز زبان شکر و ذکر چیز دیگری شنیده نشده است و جز فریاد مقاومت و مقابله با ظلم چیز دیگری ندیده‌ایم. البته در نقطه مقابل این‌ها افراد ضعیف و بزدلی هستند که در اراضی اشغالی با شنیدن صدای آژیر به هر طرف برای پنهان شدن می‌دوند.

وی شبکه منطقه‌ای مقاومت را جایگزین محور مقاومت دانست، افزود: جبهه مقاومت به یک شبکه منطقه‌ای تبدیل شده که اگر دشمن بخواهد خطا کند زمین و زمان را بر سرشان خراب خواهد کرد. همه آزادی‌خواهان جهان از هر رنگ و نژاد و مذهبی با سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل و زنده‌باد فلسطین به میدان آمده‌اند و اجتماعات عظیمی را تشکیل داده‌اند.

* عملیات طوفان الاقصی غافلگیرانه و پیش دستانه برای پیشگیری از ظلم و جنایت
خطیب جمعه تهران درباره نتایج طوفان الاقصی اظهار کرد: این عملیات را باید عملیاتی غافلگیرانه و پیش‌دستانه برای پیشگیری از ظلم‌ها و جنایت بیشتر علیه مردم مظلوم غزه دانست و از این به بعد ان‌شاءالله برکات بیشتری را شاهد خواهیم بود. همچنین طوفان الاقصی طوفانی در ادراک‌های آلوده است که محاسبات دشمن را برهم ریخت، طوفان الاقصی نظریه‌ها و دکترین مختلف را که در ایجاد و دوام رژیم صهیونیستی نقش داشتند متخل کرد و تئوری‌های رایج علوم سیاسی و دانشگاه‌های جهان را تحت تأثیر قرار داد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری ادامه داد: طوفان الاقصی در نیم روز تمام ساختار‌های رژیم صهیونیستی را درهم ریخت و یک شکست ترمیم ناپذیر را به آن‌ها تحمیل کرد و نشان داد نابودی رژیم صهیونیستی به زودی محقق خواهد شد. طوفان الاقصی نشان داد می‌توان به جهان بدون صهیونیست و بدون آمریکای جهان‌خوار فکر کرد و این عملیات نشان داد می‌توان دفاع را به حمله تبدیل کرد و می‌توان جنگ را به دل دشمن برد و او را در همه زمینه‌ها به چالش کشید.

* طوفان الاقصی نمایشگاه شکست دشمن در جنگ شناختی و روایت‌ها بود
وی تصریح کرد: طوفان الاقصی نمایشگاه شکست دشمن در جنگ شناختی و جنگ روایت‌ها هم بود و خلاصه طوفان الاقصی صبر مقتدرانه ملت مظلوم فلسطین و شعار‌های پوچ و ساختار‌های پوشالی نهاد‌های بین‌المللی را نشان داد. به طور کلی از این به بعد یک نظم نوین مقاومتی در راه است و نظم آمریکایی برهم ریخته و در این پیچ تاریخی به سمت نظم مقاومتی در حرکت هستیم که پرچمش به اسم قرآن و اسلام برافراشته است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه درباره پویش «حریف تو من هستم» گفت: در این پویش بیش از 6 میلیون نفر برای مقابله با رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کرده‌اند و از سردار سلامی می‌خواهم این عزیزان را در گردان‌های احتیاط القدس سازماندهی کنند و آموزش دهند. در آخر هم از دولت انقلابی و وزیر امور خارجه عزیزمان به خاطر مواضع انقلابی‌شان قدردانی و تشکر می‌کنم که دیپلماسی مقاومتی را به نمایش گذاشتند.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

چاقی احتمال افسردگی را افزایش می‌دهد

قبض برق ٢ میلیون تومانی در انتظار استفاده کنندگان از کولر گازی

آذرخش موجب مرگ یک نفر در عنبرآباد کرمان شد

استاندار کرمان: معادن را به شرط اشتغالزایی واگذار می‌کنیم

تیراندازی در عروسی 2 قربانی جدید در جنوب کرمان گرفت

فیلم| بارش شدید باران و آبگرفتگی در سطح شهر و گلزار شهدای کرمان

راه ارتباطی 50 روستا در گنبکی کرمان تخریب و بسته شد

جراحی‌های چاقی و مزایا و معایب آن

بالاخره با جوراب خوابیدن خوب است یا بد؟

سواحل دیدنی جنوب ایران را بشناسید+آدرس

وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟

آمریکایی‌ها فراموش نکنند؛ صدای خُرد شدن پنجه عقاب در سکوت صحرا

بررسی مخفیانه قرار بازداشت نتانیاهو توسط دادگاه لاهه

مرکز سراج در بم افتتاح شد

ضوابط تشویقی نوسازی در بافت‌های فرسوده جیرفت تصویب شد

امام جمعه کرمان: اجلاس پیرغلامان حسینی فرصت فرهنگی و تاریخی مهمی برای استان است

تاکید استاندار کرمان بر آمادگی دستگاه‌ها برای مخاطرات بارندگی

شهادت یکی دیگر از مجروحان حادثه تروریستی کرمان

مصدومیت یک آتش‌نشان در آتش‌سوزی سردخانه بم

امام جمعه کرمان: عملیات تنبیهی سپاه درس عبرتی برای دنیای استکبار است

از کجا بفهمیم گوشی هک شده است؟

فیلم / اصفهان، امروز چه گذشت؟

60 لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود

سانحه رانندگی در جیرفت یک کشته و چهار مصدوم برجا گذاشت

امام جمعه کرمان: هر حرکت حماقت‌آمیز دشمن با عملیات ویران کننده روبرو خواهد شد

مسیر دارزین به سمت دهبکری بم بازگشایی شد

پدر موشکی ایران در قاب سینما

تحویل کارت سوخت 10 روزه می‌شود/ افزایش 4 برابری ظرفیت تولید کارت سوخت

فعالیت مدارس و دانشگاه های جنوب استان بوشهر سه شنبه غیرحضوری است

شرکت فرودگاه‌ها: همه مسیرهای هوایی کشور باز است

تمهیدات لازم برای پیشگیری از خسارات وقوع سیل احتمالی در جنوب کرمان

عاملان نزاع منجر به قتل در کرمان و بم دستگیر شدند؛ باز جای پارک کشته داد

مدارس شهرستان‌های جنوب کرمان تعطیل شد

تصادف در کهنوج 13مصدوم برجای گذاشت

اطلاعیه اطلاعات سپاه درباره حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

سوریه: حملات ایران در چارچوب دفاع از خود بود

دستور نتانیاهو به کابینه: در مورد ایران اظهارنظر و مصاحبه نکنید

مردم از قرارگیری در مسیرهای سیل خیز خودداری کنند

فوت 18 هزار و 500 نفر در تصادفات رانندگی تا پایان بهمن/جرایم رانندگی بازدارنده نیستند

قاچاق سوخت سه نفر را در جنوب کرمان قربانی کرد

داده‌نما |هشدار قرمز هواشناسی کرمان+ اثر مخاطرات باران سیل‌آسا و تمهیدات

نامه ایران به شورای امنیت درباره اقدام دفاعی ایران

عملیات «وعده صادق» به همه اهدافش نائل شد

بیانیه وزارت امور خارجه درباره عملیات دفاعی ایران

اطلاعیه سپاه درباره حملات گسترده علیه رژیم صهیونیستی

عذرخواهی می‌کنم که با یک غفلت باعث این همه هجمه به ملت ایران شدم

حمله حزب الله لبنان به پایگاه صهیونیست‌ها در شمال فلسطین اشغالی

کاخ سفید: تهدید ایران علیه اسرائیل قابل اجراست

قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی آزاد در رقابت‌های آسیایی

تصادف پراید با پارس در کرمان 6 کشته داشت