آخرین مطالب

دومین روز «طوفان‌الاقصی» / هلاکت 600 صهیونیست/ دستور حمله به غزه صادر شد سیاسی

دومین روز «طوفان‌الاقصی» / هلاکت 600 صهیونیست/ دستور حمله به غزه صادر شد

  بزرگنمایی:
عملیات غافلگیرانه و گسترده مقاومت فلسطین در سرزمین های اشغالی تاکنون منجر به هلاکت ۶۰۰ صهیونیست و زخمی شدن بیش از دو هزار نفر از آنها شده است، این درحالی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که کابینه امنیتی این رژیم با فعال کردن بند جنگ علیه نوار غزه موافقت کرده است.

به گزارش نسیم شرق، عملیات طوفان الاقصی علاوه بر این که بازنمایی گوشه ای از اراده جوانان فلسطین برای دفاع از آب و خاک کشور خود و مقابله با دشمن اشغالگر است، نشانگر قدرت و پیشرفت نظامی نیروی مقاومت بوده بطوری که برخی سران نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی اذعان داشتند که برای این حمله غافلگیرکننده به‌اندازه کافی آماده نبودند و این حمله بی تردید شکست سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی آنها را نشان می دهد.
عملیات همه جانبه و پیچیده مقاومت فلسطین که از طریق تونل ها، روی زمین، دریا و هوا به همراه شلیک هزاران راکت و موشک به سرزمین های اشغالی انجام شده، تاکنون موجب هلاکت حداقل 600 صهیونیست و زخمی شدن بیش از دو هزار صهیونیست دیگر شده است. اسارت بیش از یکصد نظامی و هلاکت شمار زیادی از نظامیان رده بالا از دیگر دستاوردهای این عملیات بی نظیر مقاومت فلسطین بشمار می رود.

عملیات ویژه کماندوهای القسام در نبرد «طوفان‌الاقصی»   

 گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت فلسطین (حماس) جزئیاتی از عملیات کماندوهای دریایی خود در نبرد «طوفان الاقصی» را منتشر کرد.

وزیرخارجه پاکستان: تهاجم رژیم اشغالگر اسرائیل باید متوقف شود  

 وزیر امور خارجه پاکستان با اعلام همبستگی قوی مردم و دولت این کشور با ملت فلسطین، گفت: ما نگران وضعیت فلسطین هستیم و پایان فوری خشونت‌ها و تهاجم از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیل را مطالبه می‌کنیم.

شادمانی مهاجران ساکن اروپا از عملیات طوفان الاقصی

تارنمای روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف خبر داد که در واکنش به حمله نیروهای حماس علیه رژیم صهیونیستی، برخی از مهاجران در کشورهای اروپایی به شادمانی و پایکوبی پرداختند.

سقوط شاخص بورس تل‌آویو/برگزاری نشست جدید کابینه امنیتی اسرائیل   

تداوم درگیری بین نیروهای مقاومت فلسطین و نظامیان صهیونیست موجب سقوط حدود 6 درصدی شاخص سهام بورس تل‌آویو شد.

پولیتیکو: تنش سیاسی در آمریکا، کمک فوری به اسرائیل را دشوار کرد  

 تارنمای پولیتیکو نوشت، به دنبال حملات تکان دهنده حماس علیه رژیم صهیونیستی، قانونگذاران آمریکایی وعده کمک بیشتر به متحد نزدیک واشنگتن در خاورمیانه را دادند، اما تنش سیاسی ناشی از برکناری ریاست مجلس نمایندگان آمریکا، تحقق فوری چنین وعده ای را دشوار کرده است.

روایت بلومبرگ از حمله حماس به «اسرائیلِ شکننده» در گرماگرم ناآرامی‌های داخلی  

 بلومبرگ در مطلبی با اشاره به ناآرامی‌های اخیر ضددولتی در اسرائیل که مرکز آن مخالفت‌ها علیه سیاست‌های بنیامین نتانیاهو بوده است، حملات حماس علیه رژیم صهیونیستی را منجر به آسیب پذیرتر شدن آن دانست.

کشته شدن 15 صهیونیست در جنوب عسقلان

 رسانه‌های صهیونیستی امروز (یکشنبه) از کشته شدن 15 صهیونیست در شهر عسقلان در جنوب سرزمین های اشغالی خبر دادند.

- مالزی: جهان موضع محکم تر در قبال رژیم آپارتاید صهیونیستی اتخاذ کند

 به دنبال تشدید جنگ میان نیروهای مقاومت فلسطینی و رژیم صهیونیستی، دولت مالزی ضمن ابراز نگرانی عمیق درباره تبعات تشدید این جنگ، از جامعه جهانی خواست تا موضعی محکم تر در قبال "رژیم آپارتاید صهیونیستی" اتخاذ کند.

- یونیفل خواستار خویشتنداری لبنان و رژیم صهیونیستی شد/شهادت 313 فلسطینی در حمله اسرائیل 

 در پی تبادل آتش بین ارتش رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان، نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب این کشور (یونیفل) در بیانیه‌ای خواستار خویشتنداری طرفین شد.

- حمایت حزب کمونیست لبنان از عملیات "طوفان الاقصی"

در ادامه حمایت های احزاب و گروه های مختلف سیاسی از سراسر جهان از عملیات گروه مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با نام "طوفان الاقصی" علیه رژیم صهیونیستی، حزب کمونیست لبنان نیز از اقدام ضدصهیونیستی جریان مقاومت فلسطین حمایت کرد.

- کشته شدن چند گردشگر صهیونیست در مصر

 منابع خبری در اخباری ضد و نقیض، از عملیات تیراندازی در مصر و کشته شدن چند گردشگر صهیونیست در این کشور خبر دادند، برخی تعداد کشته ها را 7 نفر و برخی 6 کشته و 8 زخمی اعلام کردند.

-  قانونگذار پارلمان اروپا: اکثر اروپایی‌ها از آپارتاید اسرائیل حمایت نمی‌کنند

«مایک والاس» نماینده پارلمان اروپا در واکنش به دفاع رئیس کمیسیون اروپا از رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اکثریت اروپایی‌ها از آپارتاید وحشی اسرائیل حمایت نمی‌کنند.

- «طوفان الاقصی» در تاریخ ثبت خواهد شد/ضربه سخت بر اعتماد به سیستم امنیتی اسراییل

 کارشناس امور نظامی و سرلشکر بازنشسته فلسطینی عملیات «طوفان الاقصی» را باور نکردنی توصیف و تاکید کرد این پیروزی مانند دیگر جنگ‌های سابق به پایان می‌رسد و در تاریخ به عنوان یکی از موفق‌ترین عملیات کماندوها در تاریخ مبارزات فلسطینیان ثبت خواهد شد.

- احزاب پاکستان: دفاع آمریکا و اروپا از اسرائیل حمایت از ظالم است   

 رهبران سیاسی و احزاب پاکستان با ادای احترام به رزمندگان مقاومت فلسطین و تمجید از عملیات کوبنده «طوفان الاقصی» علیه رژیم صهیونیستی، تاکید کردند: حمایت بی شرمانه آمریکا و اتحادیه اروپا از اسرائیل اشغالگر پشتیبانی آنان از ظلمِ رژیم ظالم است.

- واکنش های جهانی به مبادله آتش میان حماس و اسرائیل

در پی حملات روز شنبه حماس علیه اسرائیل، رهبران برخی کشورها با صدور بیانیه، خواستار دفاع از حقوق مشروع فلسطینی ها، پایان خشونت‌ها و برقراری صلح در منطقه شدند.

- شلیک 100 فروند راکت به شهرک صهیونیست‌نشین «سدیروت»  

 گردان‌های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که در پاسخ به بمباران گسترده منازل مسکونی و غیرنظامی در غزه، بار دیگر با 100 فروند راکت، شهرک صهیونیست نشین سدیروت را هدف قرار داده است.

- تدابیر امنیتی در شهرهای آمریکا پس از عملیات طوفان الاقصی  

عملیات طوفان الاقصی دامنه ترس و نگرانی را به ایالات متحده کشانده تا جاییکه تدابیر امنیتی در شهرهای آمریکا افزایش یافته است.

تخلیه «غلاف غزه» از صهیونیست‌ها

 منابع خبری با ادامه عملیات رزمندگان مقاومت فلسطین در سرزمین های اشغالی از آغاز عملیات تخلیه غلاف غزه از صهیونیست‌ها خبر دادند.

- نفتالی بنت: سخت‌ترین روزهای اسراییل را می‌گذرانیم/ نگرانی شین‌بت از ترور وزیران کابینه

سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شین بت) به وزیران کابینه «بنیامین نتانیاهو» درباره نزدیک شدن به مناطق فلسطین نشین هشدار داد.

- کنگره آمریکا: دولت از شکست اطلاعاتی تل‌آویو گزارش بدهد

قانونگذاران آمریکایی با اشاره به حمله غافلگیرانه دیروز حماس و شکست اطلاعاتی گسترده اسرائیلی‌ها، به دنبال دریافت اطلاعات بیشتر از دولت جو بایدن هستند.

- شنبه سیاه رژیم صهیونیستی غافلگیرانه‌تر از «یوم کیپور»   

گزارش و تحلیل رسانه‌ها نشان می‌دهد که عملیات پیچیده شنبه سیاه برای رژیم صهیونیستی یک شکست اطلاعاتی بزرگ است که تکان دهنده‌تر از حمله غافلگیرانه مصر و سوریه در جریان جنگ 1973 بوده است.

- استفاده از پهپادهای انتحاری توسط حماس در نبرد «طوفان‌الاقصی»  

گردان‌های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت فلسطین (حماس) اعلام کرد که در نبرد «طوفان الاقصی»، از پهپادهای انتحاری استفاده کرده است.

- واکنش رئیس مخلوع مجلس نمایندگان آمریکا به طوفان الاقصی

- اسرائیل گذرگاه‌های کرانه باختری را بست/آخرین آمار تلفات صهیونیست‌ها 350 کشته

خبرنگار روسیا الیوم گزارش داد که مقامات رژیم صهیونیستی تمام گذرگاه های کرانه باختری را بسته و مانع از ورود و خروج فلسطینیان شدند.

  «کوین مک کارتی» تنها رئیس مجلس نمایندگان برکنارشده در تاریخ آمریکا در واکنش به عملیات غافلگیرانه طوفان الاقصی از سوی نیروهای مقاومت فلسطین، آن را با مصیبت «پرل هاربر» (Pearl Harbor) برای آمریکا که پای این کشور را به جنگ جهانی دوم باز کرد، مشابه دانست.

- وال استریت ژورنال: ارتش و اطلاعات رژیم صهیونیستی شکستی تاریخی را تجربه کردند

 روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال در مطلبی ضمن "غافلگیری بزرگ" خواندن حملات حماس به اسرائیل، آن را شکستی بزرگ برای ارتش و دستگاه‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی ارزیابی و تاریخی توصیف کرد.

- نگرانی تل‌آویو از گسترش جنگ به مناطق شمالی/ هیچ‌جا برای صهیونیست‌ها امن نیست

 رژیم صهیونیستی که روز گذشته از صهیونیست‌های ساکن جنوب و مرکز سرزمین‌های اشغالی خواسته بود تا نزدیک پناه‌گاه‌ها بمانند، اکنون از ساکنان مناطق شمالی نیز خواست پناه بگیرند و در مکان های امن مستقر شوند.

-نگاه آمریکای لاتین به «قیام فلسطین» علیه اشغالگری اسرائیل  

دولت‌های آمریکای لاتین از تشدید درگیری‌ها میان فلسطین و رژیم صهیونیستی که طبق اعلام دولت کوبا، «پیامد 75 سال نقض دائمی حقوق مسلم مردم فلسطین و سیاست تهاجمی و توسعه‌طلبانه اسرائیل» است، ابراز تاسف کردند و گفت‌وگو میان طرفین را خواستار شدند.

- روزنامه آمریکایی: حمله حماس، امید بایدن به ایجاد خاورمیانه جدید را بر باد داد   

روزنامه آمریکایی نوشت، حملات حماس به تل‌آویو، امید جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا را برای مذاکره و ایجاد همسویی بیشتر در منطقه خاورمیانه از طریق عادی‌سازی روابط بین عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی بر باد داد.

- روایت نیویورک تایمز از "قضاوت اشتباه و مغرورانه" تشکیلات اطلاعاتی اسرائیل   

 روزنامه نیویورک‌تایمز در گفت‌وگو با یک مقاله‌نویس کهنه‌کار روزنامه یدیعوت آحارنوت به بررسی علت نفوذ نیروهای حماس به سرزمین های اشغالی و افتضاح اطلاعاتی رژیم صهیونیستی پرداخت و نوشت: قضاوت اشتباه و مغرورانه تشکیلات اطلاعاتی اسرائیل موجب اجرای تهاجم پخته حماس شد.

- نشریه آلمانی: همبستگی فلسطین، چالش بزرگ اسرائیل   

روزنامه "یونگه ولت" (کیهان جوان) آلمان امروز (یکشنبه) با بررسی تحولات جدید سرزمین های اشغالی، نوشت: همبستگی جدید فلسطینی پاسخی به سال ها جنایت رزیم اسرائیل علیه بشریت در این سرزمین و در واقع یک چالش بزرگ برای آن رژیم است.

- عملیات مقاومت فلسطین علیه صهیونیست‌ها و خطری برای سیاست خارجی بایدن

 شبکه خبری آمریکایی «ان‌بی‌سی نیوز» در گزارشی نوشت که عملیات جدید مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی تهدیدی برای سیاست خارجی «جو بایدن» محسوب می‌شود و ادعای رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر اینکه تخصص وی در سیاست خارجی جهان را امن‌تر می‌کند را تضعیف می‌کند.

- اذعان اسراییل به هلاکت نظامیان ارشد این رژیم در عملیات «طوفان الاقصی» 

رژیم صهیونیستی به هلاکت شمار زیادی از نظامیان خود به ویژه فرماندهان ارشد این رژیم در جریان عملیات «طوفان الاقصی» اذعان کرد.

- وزیر دفاع سابق آمریکا: حمله حماس شکست اطلاعاتی برای اسرائیل است   

 مارک اسپر وزیر دفاع سابق آمریکا اعتقاد دارد که حمله غافلگیرانه مقاومت فلسطین به اسرائیل یک شکست اطلاعاتی است و این مساله یک اثر موجی پایدار در آینده خواهد داشت.

 

- حزب‌الله: گروه‌های شهید مغنیه، پایگاه‌های صهیونیستی را در شبعا هدف قرار دادند. 

 حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که گروه‌های شهید «عماد مغنیه» سه پایگاه صهیونیستی را در مزارع شبعا هدف قرار داده است.

 

- روزنامه جروزالم پست صبح یکشنبه اعلام کرد که برآوردها نشان می دهد که حدود 750 اسرائیلی مفقود هستند.

- چین خواستار توقف درگیری میان فلسطین و صهیونیست‌ها شد و بر خویشتنداری طرف‌ها و تشکیل کشور مستقل فلسطینی تاکید کرد.

- رسانه‌های رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه محتوای نشست کوچک امنیتی در خصوص تحولات اخیر در فلسطین اشغالی را فاش کردند.

- حامیان جبهه مقاومت فلسطین در پاکستان همگام با رهبران سیاسی و مذهبی این کشور به نشانه همبستگی با رزمندگان فلسطین به خیابان‌ها آمده و با حمل پرچم بزرگ فلسطین پیروزی عملیات ضدصهیونیستی «طوفان الاقصی» را جشن گرفتند. ‌

- منابع خبری فلسطینی بامداد یکشنبه از حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به منزل دو تن از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در غزه خبر دادند.

-  «مئیر ارلان» افسر سابق ارتش صهیونیستی و پژوهشگر ارشد «موسسه مطالعات امنیت ملی» در دانشگاه تل‌آویو گفت : عملیات تازه مقاومت فلسطین «ضربه مهلکی» برای نهادهای اطلاعاتی و نظامی صهیونست‌هاست.

0- منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه اعلام کردند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر را مسؤول شکست خفت‌بار از حماس می‌دانند.

- رسانه‌های صهیونیستی بامداد یکشنبه از زخمی شدن 6 تن در نتیجه شلیک موشک از غزه به شهر عسقلان در جنوب سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

- منابع بهداشتی فلسطینی بامداد یکشنبه گزارش دادند که در حمله رژیم صهیونیستی به واحد مسکونی در نوار غزه، 14 تن از اعضای دو خانواده به شهادت رسیدند.

- رئیس پیشین سازمان اطلاعات و عملیات ویژه رژیم صهیونیستی (موساد) اذعان کرد که تا کنون سه هزار موشک از غزه به اسرائیل شلیک شده و این چیزی فراتر از انتظار و هر پیش بینی است.

  «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین شنبه شب در تماس تلفنی با «امانوئل مکرون» رئیس جمهوری فرانسه ضمن رایزنی درخصوص آخرین تحولات فلسطین، خواستار اقدام فوری فرانسه برای پایان دادن به درگیری در فلسطین شد

- ارتش رژیم صهیونیستی تمامی مناطق نوار غزه  و اطراف آن را منطقه نظامی ممنوعه اعلام کرد.

- آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا همزمان عملیات غافلگیرانه طوفان الاقصی از سوی نیروهای مقاومت، با وزرای خارجه عربستان، اردن، مصر و ترکیه برای توقف حملات مقاومت فلسطین از جمله حماس به رژیم اسرائیل که وحشت زده شده است، گفتگو کرد.

 جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ضمن حمایت از رژیم صهونیستی در مقابل عملیات مقاومت فلسطین در تماس‌های تلفنی جداگانه با نخست وزیر تشکیلات خودگردان، وزرای خارجه اسرائیل، اروپا و آمریکا گفت‌وگو کرد.

- رسانه های صهیونیستی روز یکشنبه گزارش دادند که در عملیات طوفان الاقصی حدود 100 صهیونیست به اسارت گرفته شده است.

- دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا گفت که حملات مقاومت علیه رژیم صهیونیستی به این دلیل است که آمریکا «ضعیف و بی‌تاثیر» دیده می‌شود.

- آنتونی بلینکن وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا در پی عملیات طوفان الاقصی از سوی نیروهای مقاومت فلسطین در گفتگو با معالی الشیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست وزیر و وزیر خارجه قطر خواستار تلاش برای توقف فوری حملات حماس علیه رژیم اسرائیل شد.

- شبکه سی ان ان آمریکا به نقل از یک مقام این کشور شنبه شب گزارش داد که حمله [طوفان الاقصی] حماس واشنگتن را غافلگیر کرد.

- سفیر رژیم اسرائیل در سازمان ملل در پی غافلگیری و وحشت این رژیم از عملیات طوفان الاقصی از سوی نیروهای مقاومت فلسطین، حملات حماس را 11 سپتامبر تل آویو دانست.

- دیمیتری مدودف معاون شورای امنیت روسیه با بیان اینکه عملیات مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی «قابل انتظار» بود، گفت که آمریکا بازیگر اصلی مناقشه میان اسرائیل و فلسطین است.

-  یک رسانه صهیونیستی بامداد یکشنبه گفت که کارکنان سفارت اسرائیل کشور اردن را ترک کردند.

- ارتش رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه بار دیگر مناطق مسکونی در غرب و جنوب نوار غزه را بمباران کرد.

- وزارت بهداشت فلسطین مستقر در غزه اعلام کرد که تاکنون یکهزار و 700 فلسطینی در جریان حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه مجروح شدند.

- «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بامداد یکشنبه تشریح کرد: تعداد اسرای اسرائیلی بسیار فراتر از آن چیزی است که بنیامین نتانیاهو تصور می کند.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

چاقی احتمال افسردگی را افزایش می‌دهد

قبض برق ٢ میلیون تومانی در انتظار استفاده کنندگان از کولر گازی

آذرخش موجب مرگ یک نفر در عنبرآباد کرمان شد

استاندار کرمان: معادن را به شرط اشتغالزایی واگذار می‌کنیم

تیراندازی در عروسی 2 قربانی جدید در جنوب کرمان گرفت

فیلم| بارش شدید باران و آبگرفتگی در سطح شهر و گلزار شهدای کرمان

راه ارتباطی 50 روستا در گنبکی کرمان تخریب و بسته شد

جراحی‌های چاقی و مزایا و معایب آن

بالاخره با جوراب خوابیدن خوب است یا بد؟

سواحل دیدنی جنوب ایران را بشناسید+آدرس

وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟

آمریکایی‌ها فراموش نکنند؛ صدای خُرد شدن پنجه عقاب در سکوت صحرا

بررسی مخفیانه قرار بازداشت نتانیاهو توسط دادگاه لاهه

مرکز سراج در بم افتتاح شد

ضوابط تشویقی نوسازی در بافت‌های فرسوده جیرفت تصویب شد

امام جمعه کرمان: اجلاس پیرغلامان حسینی فرصت فرهنگی و تاریخی مهمی برای استان است

تاکید استاندار کرمان بر آمادگی دستگاه‌ها برای مخاطرات بارندگی

شهادت یکی دیگر از مجروحان حادثه تروریستی کرمان

مصدومیت یک آتش‌نشان در آتش‌سوزی سردخانه بم

امام جمعه کرمان: عملیات تنبیهی سپاه درس عبرتی برای دنیای استکبار است

از کجا بفهمیم گوشی هک شده است؟

فیلم / اصفهان، امروز چه گذشت؟

60 لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود

سانحه رانندگی در جیرفت یک کشته و چهار مصدوم برجا گذاشت

امام جمعه کرمان: هر حرکت حماقت‌آمیز دشمن با عملیات ویران کننده روبرو خواهد شد

مسیر دارزین به سمت دهبکری بم بازگشایی شد

پدر موشکی ایران در قاب سینما

تحویل کارت سوخت 10 روزه می‌شود/ افزایش 4 برابری ظرفیت تولید کارت سوخت

فعالیت مدارس و دانشگاه های جنوب استان بوشهر سه شنبه غیرحضوری است

شرکت فرودگاه‌ها: همه مسیرهای هوایی کشور باز است

تمهیدات لازم برای پیشگیری از خسارات وقوع سیل احتمالی در جنوب کرمان

عاملان نزاع منجر به قتل در کرمان و بم دستگیر شدند؛ باز جای پارک کشته داد

مدارس شهرستان‌های جنوب کرمان تعطیل شد

تصادف در کهنوج 13مصدوم برجای گذاشت

اطلاعیه اطلاعات سپاه درباره حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

سوریه: حملات ایران در چارچوب دفاع از خود بود

دستور نتانیاهو به کابینه: در مورد ایران اظهارنظر و مصاحبه نکنید

مردم از قرارگیری در مسیرهای سیل خیز خودداری کنند

فوت 18 هزار و 500 نفر در تصادفات رانندگی تا پایان بهمن/جرایم رانندگی بازدارنده نیستند

قاچاق سوخت سه نفر را در جنوب کرمان قربانی کرد

داده‌نما |هشدار قرمز هواشناسی کرمان+ اثر مخاطرات باران سیل‌آسا و تمهیدات

نامه ایران به شورای امنیت درباره اقدام دفاعی ایران

عملیات «وعده صادق» به همه اهدافش نائل شد

بیانیه وزارت امور خارجه درباره عملیات دفاعی ایران

اطلاعیه سپاه درباره حملات گسترده علیه رژیم صهیونیستی

عذرخواهی می‌کنم که با یک غفلت باعث این همه هجمه به ملت ایران شدم

حمله حزب الله لبنان به پایگاه صهیونیست‌ها در شمال فلسطین اشغالی

کاخ سفید: تهدید ایران علیه اسرائیل قابل اجراست

قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی آزاد در رقابت‌های آسیایی

تصادف پراید با پارس در کرمان 6 کشته داشت