سردار محمد علی نظری روز در همایش مدار امید و تقدیر از روابط عمومی ها و فعالان مجازی سپاه و بسیج استان کرمان اظهار داشت: روابط عمومی ها وظیفه بسیار سنگینی دارند و پیوند دهنده بیرون و درون سازمان هستند که اگر این ارتباط خوب برقرار شود می تواند شکوفایی یک سازمان را به دنبال داشته باشد.
وی بیان کرد: همانطور که دشمن روی نقاط ضعف، نواقص و مشکلات کشور کار می کند و به آن ضریب می دهد، هر چند این مشکلات در همه دنیا است و آنها را با سیاست های خودشان سانسور میکنند، اما به لحاظ دشمنی با کشور ما این نواقص و مشکلات را ضریب می دهند و برای ناامیدی به درون جامعه پمپاژ می کنند.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: کار روابط عمومی ها در مجموعه سپاه امید آفرینی از یک مجموعه کوچک، پایگاه مقاومت و گروه های جهادی است که به کمک دستگاه ها می آیند و مشکلات مردم را احصا و حل می کنند.
وی خاطرنشان کرد: سپاه امروز نقطه و جای توجه دشمن است، باید خبرها و اقدامات این نهاد در تمام دنیا مخابره شود، هر چند در حوزه عملیات روانی دشمن مقابله خوبی انجام داده شده است، اما با اهداف مطرح شده رهبر معظم انقلاب اسلامی فاصله داریم.
سردار نظری با اشاره به عملیات وعده صادق و اطلاعیه های سپاه روابط عمومی سپاه پاسداران در آن زمینه تصریح کرد: تمامی اقدامات دشمن در فضای مجازی و عملیات روانی به دنبال این بود که این عملیات ناچیز و اثر آن کم نشان داده شود که نقشه دشمن بهخوبی نقش برآب شد و دشمن به اهداف خود نرسید.
وی با اشاره به اقدامات محرومیت زدایی توسط سپاه پاسداران بیان کرد: با تلاش های قرارگاه محرومیت زدایی حاج قاسم سلیمانی و امام حسن مجتبی(ع) بیش از 500 روستا آبرسانی شده است.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: امروز ضعف در ارتباطات و اطلاع رسانی باعث می شود کشور به اهداف خود نرسد و روابط عمومی ها و رسانه ها از ارکان نیل به اهداف یک نهاد و سازمان هستند.
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ثارالله استان کرمان نیز گفت: شبکه سازی روابط عمومی در رده های سپاه و بسیج متشکل از 2 هزار و 500 نفر، سازماندهی باشگاه خبرنگاران بسیج با حضور سه هزار خبرنگار فعال افتخاری، راه اندازی 26 دفتر خبرگزاری بسیج در مرکز استان و شهرستان ها و عضو گیری بیش از 18 هزار نفر از مردم در خبرگزاری بسیج از مهمترین اقدامات این روابط عمومی است.
سرهنگ رضا موحد افزود: در یکسال گذشته 28 هزار خبر از فعالیت های سپاه و بسیج منتشر شده که متوسط روزانه 76 خبر در کانال ها و سایت ها بوده است.
وی بیان کرد: 480 دقیقه محتوا در سال گذشته توسط روابط عمومی سپاه ثارالله تولید شده است و استودیو ثاراللهیان در صدا و سیمای کرمان آغاز به کار می کند.
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: سال گذشته 700 دقیقه برنامه تلویزیونی در مناسبت های محتلف اجرا کردیم و یک هزار مورد کلیپ، نماهنگ و غیره تولید شده که 58 مورد نیز مربوط به کاروان رسانه ای در سطح استان بوده است.
http://nasimesharq.ir/fa/News/14086/فرمانده-سپاه-کرمان-روابط-عمومیها-از-ارکان-مهم-امیدآفرینی-هستند